Sista rycket med julkorten!

Så NU är det "finito" med julkortstillverkningen.....har iofs två till att montera men jag räknar ändå årets julkortsprojekt som avslutat.

Hade alla färdiga redan som igår trodde jag......Idag när jag började skriva vem vi skulle skicka till så visade det sig att jag hade sååååå fel så det var bara att göra nga till.

Här har jag snabbtillverkat nga kort och dom är verkligen snabbt gjorda....provar att ladda upp småbilder och ser om dom blir "klick bara"......

  1  2  3  4  5

1: Gjorde ett i stl 10 x 15 så jag fick använt upp spillbitar ;-)

2: Här har jag också använt mig av spillbitar och tyckte att det blev rätt "juligt" trots den lilarosa färgen. Använde embossat papper ist för möntrat papper och tyckte det blev rätt bra faktiskt, tagen är instucken bakom själva motivet och där har jag skrivit " det vanliga" *hihi* 

3: Ännu ett kort med hjälp av spillbitar :-)

4: Detta enkla kort ska jag skicka till en väninna som tycker om dom blommorna jag använt samt att hon är lite av en sparsmakad person.....kortet är helt i hennes tappning *tror jag...?*

5: Detta kortet gjorde jag på "maran i Malmö" och min syster blev så "impad" av det kortet så det sa hon att hon ville ha till jul...så det skickar jag till henne fast det känns ju inte som att det blir ngn överraskning men hon blir ju nöjd iaf :-)

Så detta har jag pysslat med idag och nu ska jag bara montera dom andra två....är inte med stämplade motiv utan jag har använt min älskade QKs tång *fniss*
Bilder kommer senare!

På återseende!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0