Tillökning....!?!

Åhhh nu har det blivit tillökning......bland mina Promarkers *hahahaha*

Nu skickade jag bud med Carina som ändå hade ärende dit så nu har jag ytterligare ett gäng pennor *lycklig*

Tack Carina och till Estelle (dottern), Estelle hjälpte till att leta rätt på färgerna :-)

Sitter och klurar på lite kort som jag tänkte göra till nga tävlingar....ska ju göra julkort till mina nära och kära så då tänkte jag att då kan jag göra enligt tävlingsbeskrivningarna när jag ändå är på G...

Tänkte skicka in till Stämpelsnack och till Scrapaddicted....Kort i Fokus har också en tävling men det verkar så svårt och klyddigt att vara med där. På Kort i Fokus hade dom en massa utmaningar, skisser osv men jag fattar "nada"...det står att det bara är att länka sina "alster" till den tävling man vill vara med i men jag fattar ändå inte hur man gör riktigt...får nog kontakta DesignAnnique.

Loggade in mig på Stämpelgården och såg att min beställning är skickad *hoppar av lycka*...har jag tur så har jag mina två nya stämplar i "låddan" imorgon *tjihoooo*

Ngt annat nytt som kanske inte är så kul är att sambon och "J" fått vinterkräksjukan...:-( Dom är nu på bättringsvägen men jag som är lite inbillningsjuk när det kommer till kräkningar är livrädd nu...jag ska fixa håret imorgon och på fredag så är jag bjuden på julbord av mitt jobb....Vill ju så gääääärna *håller tummarna*

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0