Tjihooooo!

I lördags så var jag och träffade nga likasinnade tokiga tjejer precis som jag och vi hade det SÅÅÅÅÅ trevligt. I den lilla gruppen är dom iofs kanske mer kortmakare än scrappare *funderar* fast kanske inte Monica och Erika...

Nåja...dom är grymt duktiga och jag är verkligen imponerad och känner mig verkligen stolt över att få ta del av deras kunskap. När jag satt och tittade på deras kort som dom gjort så fastnade jag för en stämpel med text och God Jul......den vara bara SÅÅÅÅÅÅ fin och vet ni vad?

NU är den MIIIIIIIN !!!!! :-) *hoppar av lycka*

Hittade den på älskade Tradera *fniss* med bara 5 min kvar innan auktionens utgång och den blev min!

Lägger in en bild så ni får kika på min fina stämpel :-)


Min ABSOLUT finaste julstämpel! En riktigt God Jul .........

Visst är den fin!

Kommentarer
Postat av: Monica O

Visst är den en riktig goding.
Kul att du trivs med oss :o) för vi trivs ju med dig.
Ps. Tack för diesen som kom igår jag glömde nämna det.

Kramen Monica

2007-11-28 @ 19:41:35
URL: http://scrapparenmonica.blogg.se
Postat av: Eva F

Den är verkligen fin den stämplen, så tjusig.
Och vi är jätteglada att ha just dig i vårt gäng.
kram Eva

2007-12-01 @ 21:40:05
URL: http://evafre.blogg.se/://

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0