Här är lite nya kort....

Tjingeling på er!

Här i Skåne har solen skinit hela helgen :-) och vad har jag gjort då...?

Jo, igår var jag på träff från ca 9.30 till 02.00......snacka om låååångträff *hihi* Fick faktiskt en hel del gjort också, satt inte bara och snackade strunt :-D

Skrev i förra inlägget om "croppen" på KiF och har hunnit med nga utmaningar, här är mina bidrag:

Här är till utamningen där man ska ha med 3 st olika stämplar från 3 st olika tillverkare. Motiven kommer från Magnolia, hÄnglar och Aud Design, Norge

image99

I denna utmaningen så ska man använda samma stämpel till 3 st kort och som den sanna hästtjej jag är/har varit så föll lotten just på Magnolias Brunte, han fick bli modell som skimmel, brun och en svart häst...visst är han ursöööööt? :-)

image100

image101

image102

Det finns även en utmaning som heter "Cuttle-Kutz" och där ska man bara använda sig av utstansat......har gjort ett kort som nga beställt av mig till en som heter Laila och där skulle vara rosor på....tänkte lite sen så fick det kortet bli till denna utmaningen, inte så avancerat kanske men tanken finns där iaf :-)

image103

Sist men inte minst....Jag skulle göra ett kort till min farfars bror som fyller 70 år :-O Har funderat länge på vad jag skulle göra, jag kan ju kanske inte ha en gullig hÄngeltjej precis......Men jag fick låna en perfekt stämpel igår på träffen *tjihoo*
Håll i er.....man kan knappt tro att det är jag som gjort kortet då detta är INTE min stil...men jag är jättenöjd med det iaf, ligger väl lite åt "chabby" hållet enligt mig......

image104

Detta är vad jag gjort i helgen.....förutom då 36 st "inchisar" till en swapp på Scrappiz *hihi*

Nu ska jag fortsätta med mitt kort jag håller på med, är på utmaningen kort med LILA i fokus....känns det igen kanske.....När jag sökte DT-platsen på KiF så skulle ett av dom tre korten vara just ett LILA kort så nu har jag gjort ett nytt hel-LILA kort, lite grönt kom med, ni får se imorgon :-)

Sussa gott och dröm sött!

PS Hann även med att göra ett litet alster med BIAn som vi i pysselgruppen har :-)

Kommentarer
Postat av: Monica O

Hej och hå vad du fick pysslat. Jag kan säga att jag har gjort 3 LO och 3 kort samt givetvis BIA boken igår. Jag låg inte på latsidan sedan jag kom hem inte. Hihihi.
Kram Monica

2008-04-20 @ 23:28:01
URL: http://scrapparenmonica.blogg.se
Postat av: Chruss

Åh, vilka underbara kort!
Och ett STORT grattis till DT-jobbet!!!!

2008-04-22 @ 14:51:33
URL: http://chruss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0