Lite nytt....

Här kommer min andra Canvastavla som jag gjort, mått 20x20 cm. Har fått ideén från hÄnglarbloggen och det är Heffaklumpen som gjort ett kort i samma tappning men jag tyckte att det passade som en tavla till ett barnrum.

image93

Idag är det den 13 april och vinnarna i QuicKutz-tävlingen ska presenteras idag enligt deras sida....spännande värre 'hihi*
Nu ska jag försöka mig på att fota min LO som jag gjorde i fredags för idag så lyser vårsolen här i Skåne, blir ju så mkt bättre foton när det är bra ljus. Har funderat på att lära mig scanna mina LOs men blir aldrig färdig till det, tycker det verkar svårt......

Tjingeling på er!

Kommentarer
Postat av: carina

UNDERBART fin...snyggt jobbat IGEN..Ingela

2008-04-13 @ 13:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0