Bröllop, Wedding

Fick det stora förtroendet att göra alla bröllopsinbjudningarna, festprogram och bordsplaceringskort till min bästa väninnas bröllop. Dom hade speciella önskemål som dom framförde sedan så fick jag fundera lite och sen så presenterade jag mina ideér för dom och här kommer resultatet. Tyvärr så har jag missat att fota inbjudningskortet....

Jag kanske ska tillägga att dom gifter sig inte i en kyrka och bruden har inte vit klänning om ni undrar över stilen....... :-)

Här är hela kitet till själva bröllopsfesten:



Här är plceringskortet till brudparet:





Här är bilderna på gästernas bordplaceringsaskar:





 (bilden är klickbar, click for enlarge)

Igår lämnade jag över allt så nu ska dom själv fixa färdigt festprogrammen då jag bara gjort omslaget så dom ska sätta i papperna och binda om ett silverband i ryggen.

Ska bli kul att se askarna när borden är uppdukade, kan ju avslöja att i varje ask kommer det att ligga ett chokladhjärta :-)

Ha det gotteligott!!!!

Ingela x

Kommentarer
Postat av: Camilla E

Oh, så fina!!! Du är ju bara för duktig!

2008-08-07 @ 11:36:42
URL: http://camillaslillasida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0