Dagens utmaning i KiFs blogg...

...är att göra ett kort utefter ordet omtanke. Jag har gjort ett "kram-kort" och hÄnglarmotivet har jag målat med distresser och det var första gången jag testade det och jag blev nog lite biten tror jag...:-)

Jag har använt:
- hÄnglarflicka m kanin
- mönstrat papper från Maja Design
- punchinella
- Primablommor
- brads
- Quikutz fotohörn och Mini blad
- Quikutz Dragonfly



In english:

This card is for Cards in Focus Wednesday-challenge. Today the challenge is to make a card to show that you care. It can be a get well soon-card, a Take care-card, a Thinking of you-card or any other card that shows that you care. The sentiment ( kram) on my card means hug in english :-)

I have used:
- hÄnglargirl
- colored whit distress Ink
- Punchinella
- brads
- Primaflowers
- Quickutz photocorner and Mini leaf
- Quickutz Dragonfly

Thanks for looking and have a nice evening!

Tack för titten, ha en fortsatt trevlig kväll!

Ingela x

Kommentarer
Postat av: ciiccii

Så varmt och fint kort du gjort. Omtanken bara lyser om kortet.

Kramiz

2008-08-28 @ 14:03:07
URL: http://ciicciiha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0