Ett nytt kort

Igår var jag på pysselträff och jag fick gjort 3½ kort :-) Jag kan bara visa ett kort för dom andra är till Kort i Fokus då det är min grupps vecka nästa vecka (from imorgon v35).

Oj vad kul vi hade igår.....fick stämplat upp lite nya motiv samt att jag provade att måla med distresser för första gången och det var jätteroligt då det blir en helt annan stil på motivet....sitter nu och funderar på om jag ska köpa på mig distresser eller om jag bara ska köra med mina Promarkers och Prismapennor :-)

Här är ett av korten:



Jag har använt följande:

- hÄnglarkille med bil
- Promarkers
- mönstrat papper från Bo Bunny
- Retroblommor (punch small och medium)
- brads
- band
-3 D-lack
- Quickutz blad
- Quickutz Abigail Classic

I have used:

- hÄnglarboy
- Promarkers for coloring
- patterned paper from Bo Bunny
- Retroflowers
- brads
- ribbon
- Glossy Accent
- Quickutz leafs
- Quickutz Abigail Classic

Tack för titten/ Thanks for looking!

Ingela x

Kommentarer
Postat av: ciiccii

Men så fint kort. Jag blir sååå avundsjuk. Jag vill och så gå på pysselträff. Varför har dagarna bara 24 timmar?

Jag skuggar med akvarellpennor på mina promarkers, då blir det mer liv och lite likt distresser.

Kramiz

2008-08-25 @ 16:45:57
URL: http://ciicciiha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0