En liten ask

Tänkte visa en liten ask jag gjorde till en vän som jag kände behövde piggas upp lite :-) Inspirationen är hämtad från hÄnglarbloggen men har inte följt den till punkt och pricka utan det var själva den embossade "fönstret" som jag fastnade för samt hjärtformen :-)

Jag har gjort en stomme som jag sedan klätt med papper från Inkido, embossat OH-plast med CBs embossingfolder, blommorna kommer från You Do, QKs Ticket som jag stämplat God Jul på från Inkido samt lite band, pärlfloss och en charm från Landstoken.



Nu ska jag drömma mig vidare i alla webshopparna som har REA :-))) samt fortsätta med ett kort jag börjat på och som är till en tävling med sista inlämningsdag just idag...undrar varför man alltid är ute i sista minuten???

Ha en härlig lördag!

Ingela x

Kommentarer
Postat av: Cicci

Så otroligt söt kartong. Jag får göra ett försök nästa ask.

God fortsättning!

Kramiz

2008-12-27 @ 16:04:26
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: Eva F

Gud så underbar och fiffig.

Men jag blir inte förvånad, det är ju du "i en ask" :-)



Kram

2008-12-28 @ 10:15:46
URL: http://evafre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0