Lite nytt...

Idag är det dan före dopparedan....igår tog vi in granen och klädde den och det blev så mysigt i huset nu när det luktar gran. För er som vet och/eller förstått att min minsta är en busig rackare så kan jag meddela att den står upp än iaf :-)))

Det har ju varit CC på KiF och jag gjorde tre bidrag....men nu när omröstningarna kom upp så ser jag att jag inte finns med....Vet ni vad???? Tror ni inte att jag glömt att ladda upp mina bidrag i deras galleri.......jag har bara visat dom i tråden *hihi* Kan ju faktiskt meddela att det känns ngt surt men så är livet...

Här kommer två av bidragen iaf :-)

Detta är efter skissen...



och dett är en flasktag med nyårstema...fast det ser man ju....

 

Det var allt för stunden.....nu ska jag fortsätta att fixa och dona här hemma :-)

Ha en mysig lillejulafton!!!

Ingela x

Kommentarer
Postat av: Nixe-Moni

Wow Ingela, I just love your gorgeous creations!! The card looks so great with the cute hÄnglar girl and the great colours.

Wishing you a very merry Christmas and a Happy New Year :)

Big Hugs

Moni

2008-12-23 @ 16:56:41
URL: http://nixe-moni.blogspot.com/
Postat av: Linda/Zanya

Ville bara önska dig en riktigt GOD JUL! :D

kram

Zanya

2008-12-24 @ 10:40:18
URL: http://www.zanya.tk
Postat av: Cicci

Tack du underbart gulliga för julkort och present. Jag blev så otroligt glad.

Ha en fortsatt god jul.

Kramiz

2008-12-25 @ 13:15:24
URL: http://ciicciiha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0