Lite snack och nga kort...:-)

God fortsättning på julen!!!

Här var det fullt ös igår och barnen var nervösa och spända inför det eventuella tomtebesöket...och visst kom tomten även i år :-))
"H" som är snart 6 år var lyrisk.....tjoade glatt varje gång hans namn lästes upp, den lille 2,5 år tackade snällt och var lite mer resarverad. Idag har vi testat dom nya "klapparna", lagt pussel, monterat robotar...kollat på en DVD samt flugit lite helikopter :-)

Tänkte visa 2 kort också....det ena fick min "lilaälskande Penny Black" stämpelkompis :-)) och det andra fick min andra stämpelkompis när hon fyllde år.



visst är han söt denna lille julkatt :-))



Nu ska jag pyssla lite....har ju inte hunnit göra ngt dom senaste dagarn, jo började iofs med ett beställningskort till ett bröllop...men det slutade illa...min yngsta lilla busunge var lite hjälpsam...och chalkade hela kortet turkost så det vara bara att kasta det. Jag tror inte dom hade uppskattat kortet turkost då jag fått önskemål om rött, guld och vitt......
Som sagt... nu ska jag till min pysselgarderob och prova måla med mina nya akvarell pennor, är inte riktigt vän med distresserna så nu har jag köpt akvarellpennor ock ska se om vi kan bli vänner ist :-))

Ha det riktigt skönt , slappa och scrappa lugnt!!!

Ingela x

Kommentarer
Postat av: Heike

Wow, Ingela what wonderful Cards. Love the Kitty from Penny Black she looks so cute :-)))........Wonderful Details and your coloring is brilliant........



I wish you a merry Christmas......



Big Hugs

Heike

2008-12-25 @ 18:28:10
URL: http://kreative-stempelwelt.blogspot.com/
Postat av: Elisabet

Hej Här inne hittade jag på mycket fint.

2008-12-25 @ 21:33:15
URL: http://gobiten.blogg.se/
Postat av: Cicci

Det första kortet hade givit min äldsta son glädje fnatt. Han älskar lila. hela rummet går i lila och rosa.

Bpda korten är så smakfulla.

God fortsättning, vännen!

Kramiz

2008-12-25 @ 23:26:31
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: Monicao

TAck söta du för det fina kortet som jag fått. Kram i massor.



Monica

2008-12-27 @ 14:48:27
URL: http://scrapparenmonica.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0