Allt återgått till det normala......

Jag kom iväg på träffen! *sååå glad* Vi var 8 glada pysseltjejer som träffades i Malmö för fika, pyssel och en massa "snack" :-)

Vi skulle ha med ett hemligt kuvert innehållande grejor till två kort.....*spännande* Jag fick Erikas kuvert och det innehöll jättefint material. Jag missuppfattade saken lite och trodde man skulle  göra två kort men man kunde välja att bara göra ett kort, jag satt och funderade läääänge på hur jag skulle få ihopa det men jag lyckades iaf men alla dom andra gjorde ett kort. Mina blev väl lite "klena" jämfört med dom andras men jag blev nöjd iaf :-)

Vi bytte ATCer med varandra och det var min första ATC-swapp, guuud så fina ATCer jag fick, ska visa dom senare. Tills nästa gång ska vi ha tema kärlek då det är det som stundar nu ju.....

Lille "J" är nu frisk...igår morse var febern som bortblåst och han var tillbaka till sitt vilda leverne *fniss*

Nu på fm så har jag packat upp alla mina grejor jag hade med mig igår och det var så skönt att bara sätta tillbaka varje sak på sin plats. Jag är såååå nöjd med min scraphörna a´la garderob :-)
Min (bonus) mamma var iväg och köpte en stol som jag hittat och den var perfekt så nu är det dom tre hyllorna bara som fattas sen räknar jag mitt lilla projekt som helfärdigt :-)

Nu ska jag återgå till lite hushållssysslor....tyvärr är det inget som görs av sig själva *konstigt, hihi*

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: DesignAnnique

Superhärligt att han frisknade till, vi hade verkligen superkul! Och jag gillade dina kort jättemycket, tycker inte alls de blev klena!

Kika in i min blogg, jag har något till dig där!

2008-01-14 @ 21:26:06
URL: http://designannique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0