Deppigt värre.....:-(

Åhhh som jag längtat till denna helgen....Imorgon söndag ska eller rättare sagt skulle jag äntligen på scrap/kortträff, få pyssla hela dagen med ett gäng fantastiska tjejer.

Nu har minstingen "J" gått och blivit jättesjuk...han har jättehög feber, 40,1 grader hade han imorse och inatt hade han 39,9.....får bara ner den till 39,1 med medicinen. Nu ligger han och sover och var faktiskt riktigt pigg och glad i nästan 1 timme innan han somnade, jag hoppas att det bådar gott *håller tummarna*

Jag hade fixat barnvakt och allt, min fantastiskt snälla lillasyster skulle ta hand om barnen....kände att jag verkligen behövde detta, snacka om att känna sig egotrippad......Sambon ska jobba och han kan iofs avboka det hela men han erbjuder sig inte så jag vill inte säga ngt...*deppigt värre*

Funderar på att gå och packa inför morgondagen....hoppet är ju det sista som överger en.

Pyssla lugnt i era små "hörnor"!

Kommentarer
Postat av: Juliusmargrethe

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2009-07-02 @ 08:12:54
URL: http://juliusmargrethe.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0