God fortsättning på 2008!

Ja då var det ett nytt år nu...Tänk så mkt vi har framför oss nu, våren, sommaren, all scrapping och kortmakeri :-)

Jag har varit väldigt produktiv dom senaste dagarna och fått gjort nga LOs och har äntligen fått dom fotograferade. Tyvärr är det väldigt dåliga foton då det är så svårt pga ljuset..har provat i alla husets rum, med blixt och utan blixt.....suck.....men här är dom iaf:



Denna LOn (I tomtens famn) gjorde jag innan jul och fotot är från julen 2006, var ju tvungen att göra den innan nästa jul *hihi*

 

Den här LOn tänkte jag först att jag skulle skicka in till SWE Scrabook men jag hann tyvärr inte.....Jag är dock väldigt nöjd med den trots att fotot är väldigt mörkt. Jag vet inte om det syns så bra men kortet är taget mot fönstert då tomten kom och knackade där :-)



Här är vi i skogen med morfar för att leta efter en julgran......det var den 1 dec och det regnade hela tiden men "H" var vid gott mod ändå.



Här visar jag upp en LO utan journaling......kan inte riktigt bestämma mig för vad och hur jag ska skriva den. Jag ska ha den på det gråa pappert under kortet, så mkt vet jag :-)

Jag har gjort en till men den kan jag inte riktigt visa än....men snart ;-)

Idag har jag bestämt mig för att jag ska skissa alla mina LOs som jag gör from idag...så snart kommer en kategori med skisser :-)

Nu ska jag snart gå och fixa lite mat.....blir rester från igår. Vi åt till huvudrätt potatisgratäng med älgbiff på filén samt hemlagad bearnaisesås (min specialitet) och rödvinssås...mums, ibland är det faktiskt riktigt gott med rester *fniss*

Än en gång....God fortsättning på 2008!

Kommentarer
Postat av: Monica O

Inte bara Erika och jag har varit produktiva utan du har minsann också kommit igång ordentligt.
Jättefina LO. Jag lånar nog någon skiss :o)
Kram Monica

2008-01-02 @ 13:08:52
URL: http://scrapparenmonica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0