Kort med svart bakgrund

Jag brukar vara inne på swe scrapbooking för att kolla in allt snyggt som görs, har aldrig skickat in ngt själv men i förra veckan så var det dags :-)  Fick tillbaka ett mail om att dom mottagit det men sen har det inte hänt något alls.....sidan är bara uppdaterad med veckans skiss och jag kan inte läsa mig till hur dom gör med färgutmaningarna, kanske visar dom bara skiss alsterna.....

Här kommer mitt kort iaf:



När jag hittade utmaningen så sa det bara klick....visste precis hur jag skulle göra och tyckte det blev bra med det "plutti-nuttiga" rosa till det svart. Det rosa pappert är från ett journalingblock, motivet är från Housemouse färglagt med Promarkers, blommorna är från You Do blden och texten från Quikutz, typsnitten Metro Classic och Skinni Mini.

Ha en härlig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0