Bidrag till QuicKutz-tävlingen samt lite till :-)

Nu har jag kollat upp om jag får lägga ut mitt tävlingsbidrag som jag skickade in till QuicKutz.se och deras lilla tävling....och det fick man :-)

Jag har stämplat det möntrade pappert själv med QKs egna clearstams-flowers (finns matchande die-set till dom) och sedan färglagt med ProMarkers. Sedan så har jag använt följande dies:

CC-Nesting Circles-01
CC-Nesting Tags-01
REV-0088 Butterfly
RS-0204 (die 2, Poinsetta)
RS-0349 (Flower Doo Dads)
RS-0101 (blad)
RS-0623 (swirl)

Alfabeten:

Studio Classsic (Carpe)
Abigail Classic (Diem)

samt brads och en liten bit band och 3-D lack.

Här är mitt bidrag:

image79

Nu när jag ändå är igång så kan jag ju visa mitt 5:e bidrag till CCn på Scrappiz....

image80

Kortet är till kategorin Kort -Skiss, gjorde ett lite maskulint kort :-)

Nu är röstningen i full gång på Scrappiz och jag kan säga att där är måååånga fina bidrag, har själv röstat  och är du medlem så in och rösta med dig och låt dig inspireras :-)

Ha en fortsatt trevlig torsdag!

Kommentarer mottages varmt *hahahaha*

Kommentarer
Postat av: Camilla E

Oh, så fina kort! Jag är helt förälskad i ditt bidrag till Quickutz-tävlingen. Jag håller tummarna för att du ska vinna!!! Vad duktig du är Ingela! Kramar

2008-03-28 @ 07:51:18
URL: http://camillaslillasida.blogspot.com
Postat av: Monica O

Detta kort är bara så fint. Hoppas att det går bra i tävlingen.
Ps har en överaskning till dig i min blogg.
Monica

2008-04-01 @ 15:02:56
URL: http://scrapparenmonica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0