2 maj...NU är våren!!!!!

Tänk......redan majmånad och nu måste väl ändå våren vara här för att stanna. Idag så skiner solen men igår då regnade det ordentligt, marken fick en ordentlig rotblöta och det tackar vi för då gödningen legat på vallen och väntat så nu ska det växa ordentligt :-)

I helgen är det cyber crop på Annas Scrapbooking och min kompis Åsa som är nybliven scrappare och urduktig kommer ikväll och det ser jag verkligen fram mot :-) Tänk en massa småsnack, scrapping och ngt gott att smaska på, kan man ha en bättre fredagskväll än så? Nix...det kan man inte :-)

Lille "J" har fått vattkopper och går under smeknamnet "Pricken" nu *fniss* Så snabbt dom där prickarna kommer, på morgonen hade han 2 st men bara nga timmar senare så var dom ju knappt räkningsbara....men han är på gott humör iaf så tur är väl det. "H" går och säger att han ska hålla sig borta för han vill inte bli så "pricksjuk"...vi får väl se.......

Har fått gjort nga nya kort men kan tyvärr inte visa dom än.....dom är till Kort i Fokus utmaningar v 19. Det ska bli spännande att se vad som tycks, känner mig lite nervös nästan. Jag hoppas innerligt att man kan inspirera någon i sitt skapande iaf :-)

Hade turen att vinna en av utmaningarna under KiFs CC, vann i kategorin Samma x 3, det var där jag gjorde 3 st hästkort men ändå olika så nu väntar jag med spänning på min vinst som Stämpelgården sponsrat med :-)

Tänkte visa ett kort jag gjort iaf, det var till KiFs CC utmaning med lila i fokus...

image107

Tycker att gröna till det lila passar så bra sen har jag ju använt hÄnglar motiv, kan det bli bättre *hihi*

Nu ska jag fortsätta med städningen, vi har påbörjat operation badrumsbygge...kan säga att det dammar ordentligt när man skär upp gammalt klinkersgolv.

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0