Helgens alster!

Igår var det jippo hos ScrapAddicted och jag lurade med Åsa dit *hihi* Blev nga kronor fattigare men 1 alfabet rikare *hahahaha* Kunde ju givetvis inte låta bli att köpa ett alfabet....jag valde lääänge men till sist så blev det Fiesta....förutom alfabetet så blev det lite papper, floss och ännu en ny färg på Crackle Paint, har nga nu och tycker det blir en urläcker effekt.

Hade en supertrevlig fredagskväll med Åsa och fick gjort ett konfirmationskort till CCn hos Annas Scrapbooking och här kommer det :-)

image108

Har använt mig av Magnolias kyrka och en av Tildorna, egentligen så har hon en blomma i handen men jag tillverkade ett kors ist. Har använt mig av Cracklepaint och sedan inkat det lite och satt på lite guld som pricken över i:et. Typsnittet jag använt är QKs Daisy Skinni Mini.

Har även fått gjort en LO till CCn och det är efter en skiss :-)

image109

Här har jag använt mig av Sassafrass Lass underbara papper, piprensare från You Do samt en liten knapp och lite floss :-) Typsnittet är FIESTA och jag tycker det är jättefint...skulle iofs kunnat tänka mig dom andra med *hahaha*

Detta har jag hunnit prestera i helgen under "J"s sovpass.....stackars liten, han är full av koppor och har jätteont, har varit uppe halva natten med honom då han bara gråter och skriker aj aj aj.....Imorgon ska jag ringa BVC och se om han kan få utskrivet Tavegyl.

Håll utkik på Kort i Fokus blogg imorgon....då är det "min" grupp som lägger ut en utmaning :-) På onsdag och fredag kommer det två utmaningar till :-) Ska bli kul och se om man får ngn respons på det man gjort.

Ha en fortsatt härlig fredagkväll!



Kommentarer
Postat av: Monica O

VAd fint kort du gjort.
LO:n är det den som du påbörjade då vi sågs sist?
Den blev ju super med de pappern och det nya alfabetet.
Vad bra att du köpt Fiesta då kan jag låna det så får du låna mitt chopsticks.

Kram Monica

2008-05-05 @ 10:01:31
URL: http://scrapparenmonica.blogg.se
Postat av: Pernilla

Härlig layout och vilka fantastiskt fina kort du gör! De är helt suveräna - tack för att du visar dem! De är inspirerande!

2008-05-11 @ 22:22:57
URL: http://nillar.wordpress.com
Postat av: Remielizabeth

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2009-06-26 @ 07:43:47
URL: http://remielizabeth.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0