Kort om Dagen - utmaning!

Första veckan av utmaningen "Kort om Dagen" är avslutad på KiFs forum och jag hann med alla 6 utmaningarna *ler*

Här kommer mina bidrag:

1.  5 maj

Här skulle man göra ett kort med "spotlight effekt" och jag gjorde ett Grattiskort men har suddat ut namnet till personen då den som ska få det kanske är här och tittar ;-)

2.  6 maj

Denn dags utmaning var att använda chipboard som man klätt på sitt kort.....har aldrig gjort detta men tillslut blev det ett rött och rosa hästkort...passande till en hästtokig tjej kanske.......??????

3.  7 maj

Nu var det dags att dekorera insidan på ett kort...Jag valde att klä ett kort som är till en student, framsidan är hemlig ett tag till *fniss* Blev en sedalficka till vänster och lite små dekos på högersidan där det ändå är gott om plats för texten.

4.  8 maj

Här skulle man inspireras av en bild föreställande ett rosa hus med lite fönster och blomrankor på :-) Jag tog fasta på det rosa och rankorna på huset och gjorde ett sött grattiskort med Tilda under en blomsterbåge.

5.  9 maj

Dagens utmaning var att göra ett kort med måtten 14,8 x 6 cm.....med bling bling på.......:-) Knivigt att få till tyckte jag men tillsist så blev det ett bokmärke som man "hänger" över sidan man stanna vid.

6.  10 maj

Sista utmaningen för veckan var att gjöra ett kort i svart, vitt och grått.....man skulle doodla, minst ett hjärta som var klippt eller utskuret och man fick bara använda Rub ons, stickers eller thickers bokstäver...inga QKs alfabeten här inte *fniss* Efter lite letande i gömmerna så hittade jag ett gammalt oöppnat packet så det blev ett kort till sist :-)

Detta var mina bidrag i v 19s utmaningar i KoD :-) Nu är det ny vecka och nya tag *hihihi*

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Eva F

Du är otrolig Ingela, vilka fina kort.
Kram Eva

2008-05-12 @ 13:26:43
URL: http://evafre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0