Nya kort och utsedd vinnare!!!!!

Hejhej på er!

Sitter här och snörvlar och tycker mest synd om mig själv....Nu har båda barnen haft vattkoppor och när jag väl ska återgå till jobb så blir jag stört förkyld, har feber, snuva, nysningar och hosta...låter inget vidare va???? :-((

Tänkte att jag skulle visa förra veckans KoD men jag hann bara med 2 kort och hann tom bara lägga upp det ena men här är dom:

Månadgens utmaning var att göra kort efter en skiss i KiFs galleri och jag valde en fin skiss som DesignAnnique gjort :-)

image130

Här är tisdagens utmaningskort men som jag inte laddade upp pga alla sjukdommar osv.... här skulle man tänka 3, 3 av alla dekorationer. Jag missade lite...har bar använt floss ser jag men där är 3 st verktyg iaf *fniss*

image131

Sen har jag fått gjort ett dopkort och det kommer här:

image132

Har även hunnit pyssla nga kort till men kan inte visa dom än...ett är till en tävling och dom andra är inte levererade till beställarna än...dom kommer senare :-)

Nuuuu.....*trumvirvel*


Den som skrev kommentaren nr 100 blev...........









NITA

Grattis!!!!

PM:a mig på KiF så ska jag skicka din vinst, stort TACK till er andra som var så gulliga och lämnade snälla kommentarer, hoppas ni kommer tillbaka och hälsar på :-)

Nu måste jag "nyta" (snyta) mig.....igen....

Go´kväll från ett regnigt Skåne!

Kommentarer
Postat av: ciiccii

Vilka fina kort och härliga detaljer. Här kan jag få inspiration.

2008-05-27 @ 10:08:03
URL: http://ciicciiha.blogg.se
Postat av: NetteR

Jättefina kort du gjort! Hoppas du kryar på dig!

2008-06-01 @ 14:03:48
URL: http://netter.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0