Vinstskörd!

Oj vad jag fått fina vinster nu dom senaste dagarna *lycklig*

I torsdags så hämtade jag ut vinsten med stort V....nämligen min vinst från QuicKutz.se då jag lyckades knipa en 2:a plats och vinsten var just en Revolution Table Top...kolla in!!!!!!

image119

Visst är den najs?

Idag så låg min vinst från Stämpelgården och väntade i brevlådan....ett vadderat kuvert fullt av godsaker!!!!! Jag fick två påsar med knappar i olika storlekar en påse i ljusblått och en påse i mer gråblått, en påse med bling i olika utförande....tror att dom tillhör kategorin bling *fniss * ett ark med stickers och sen en urläcker stämpel.....En ren sidan om en midsommarstång....verkligen häftig!!!!!

Stort TACK till Stämpelgården och QuicKutz för dom fina priserna!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lilla Anna

Hej hej
Tack för kommentaren på min blogg. Punchinella köpte jag ifrån FruScrappa. Men det var nog nån specialbeställning tror jag. Vet att Annas Scrapbooking kommer att få in snart.

2008-05-13 @ 17:14:15
URL: http://lillaannapysslar.blogg.se
Postat av: Mikamathilde

Site was very helpful. thank you

2008-11-21 @ 08:06:23
URL: http://mikamathilde.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0