Lördag....

Hej på er i cyberrymden!!!

Idag är det lördag och jag ska på träff på Pema....jag har aldrig varit där på träff förr utan bara shoppat :-))))

Har inget nytt jag kan visa än...men det kommer ;-)

Stafetten på "snacket" är i full gång och nu är det röstning på utm 2 som gäller och utm 4 är det som står överst på "att-göra-listan". Detta är verkligen toppenroligt och det ska bli så spännande nu och se om vårt lag fått nga röster, håll tummarna för oss!!!

Igår så gick jag in på Stellas.se för att kolla hur det gick i röstningen från deras CC....Vet ni vad???? Jag kom på en hedersvärd 2:a plats i den ena utmaningen!!!! Tjihooooo, vad glad jag är!!!!!
Tänk, nu har jag helt plötsligt vunnit 2 ggr och kommit 2:a en gång på bara nga veckor :-) Helt otroligt och jag är verkligen tacksam för alla som röstat på mina alster!!!

Detta kortet vann jag med:

Idag så vaknade jag väääldigt snabbt.....min äldsta son kom in i sovrummet och sa att lillebror tagit sönder maskinen jag har när jag gör kort *VAAAAAAAAAAA!!!!* Kan lova att jag kom upp snabbt.....tänkte först på min Reva sedan på CBn.....men han menade maskinen han byggt til mig i Lego *hahahaha* Kan lova att mitt hjärta slog.......

Nu ska jag fortsätta packa :-)

Ha en härlig lördag!!!!

Kram Ingela

Kommentarer
Postat av: Cicci

Åh så roligt. Jag jublar med dig. Det är du värd.

Kramiz

2008-11-09 @ 19:56:45
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: Cicci

Kika in i min blogg, något väntar på dig.

Kramiz

2008-11-09 @ 20:58:12
URL: http://ciicciiha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0