Sarah Kay, challenge 17

Här kommer mitt DT kort för bloggen Stamp with Sarah Kay....väääldigt försenat men det var färdigt till i onsdags då det skulle upp i bloggen. Underbart rolig skiss att jobba med och här kommer mitt kort:



Nu kanske ni undrar om jag blivit snurrig eller ngt liknande pga motivet....men den 8 oktober så kan man delta med kort med även Rachel Anne Miller motiv och andra stämplar som Stampawie har i sin shop.

In english:

Here is my DT card for the challenge blog Stamp with Sarah Kay, I had so much to do this week but here it is *smile*
It was a really nice sketch to work with, I hope you will join us this week!

Thanks for looking!


Ingela x

Kommentarer
Postat av: Cicci

Men så sött kort. Gillar pärltråden.

Du snurrig, kan det hända? ;0)

Kramiz

2008-11-02 @ 16:53:15
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ha ha, jo jag undrade just om du blivit snurrig! Underbart kort i alla fall!

2008-11-03 @ 20:05:07
URL: http://wih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0