Sarah Kay, challenge 18, Vinst hos Grodans samt Stämpelstafett !!!

Tjihoooo!!!! Här händer det massor just nu :-))

Idag var det dags för den nya utmaningen på bloggen Stamp with Sarah Kay och det var en skiss från JayJay och den var mycket inspirerande att jobba med. Jag har rotera skissen och har valt ett motiv från Rachel Anne Miller som jag tycker är lite roligt....Det blev ett grattiskort i grönt och gult :-)

Jag har använt följande:

- Stämpelmotiv från Rachel Anne Miller
- Promarkers till färgläggning
- mönstrat papper från Making Memories - FALALA
- Blommor
- brads
- band
- QKs flourish och tag round



In english:

Here is my DT card for this week to the blog Stamp with Sarah Kay, this weeks sketch is from JayJay and it was fab to work with. I hope you will join us this week!!!

I have used:

- Image is from Rachell Anne Miller
- Promarkers for coloring
- patterned paper fråm Making Memories - FALALA
- flowers
- brads
- ribbon
- QKs flourish and tag "round"

Thanks for your visit!!!

____________________________________________________________________________________________

Vinst hos Grodans Scrapgarden......

Jag har vunnit hos Grodans, dom har månadstävlingar och jag vann oktobers korttävling, man skulle göra ett farsdagskort utan blommor och jag gjorde detta:



Jag är såååå glad!!!!!
______________________________________________________________________________________________

Stämpelstafetten 2008

Kan bara säga att på Stämpelsnack så är det fullt ös nu :-))) Jag är i ett toppenlag och mina stämpelmedlemmar är superduktiga!!!
Vi heter The Crackle Painters - Vi spräcker allt!
.....visst är det ett coolt namn *hihihi*

Så under hela november kommer vi få 10 utmaningar (om jag minns rätt) som vi ska genomföra och dom kommer när man minst anar det....*superkul*

Nu måsye jag kila in och se om det hänt ngt nytt ;-)

Ha det gott i höstmörkret!!!

Ingela x

Kommentarer
Postat av: Eva F

GRATTIS TILL VINSTEN, är inte alls förvånad.

Och vilket härligt grönt kort, underbart.

Kram Eva

2008-11-05 @ 21:29:40
URL: http://evafre.blogg.se/
Postat av: Anki

Åh GRATTIS till vinsterna!

2008-11-05 @ 23:05:04
URL: http://ljuvligtvitt.blogspot.se
Postat av: Cicci

Det första kortet är sagolikt sött. Gillar banden med grattistagen.

Stort grattis till vinsten. Kortet är så snyggt.

Låter roligt med utmaningar.

Kramiz

2008-11-06 @ 09:54:34
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: Monicao

Grattis till vinsten.

Sedan hej och hopp vad det produceras.



Kram Monica

2008-11-06 @ 11:35:54
URL: http://scrapparenmonica.blogg.se/
Postat av: Sara

Hejsan! satt och srufade runt på olika sidor och hitta hit ville bara lämna ett fotspår.



Snygga kort du gjort!!



mvh sara

2008-11-07 @ 22:20:31
URL: http://scrapboden.com/wp
Postat av: moni

so nice.. Ingela... pretty colours and paper... wonderful..

2008-11-07 @ 22:37:08
URL: http://www.stempelhuehner.de/moniblog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0