Stampavie, challenge 19 "Christmas"

Då var det onsdag och ny utmaning på Bloggen Stamp with Stampavie....innan var det ju bara Sarah Kay stämplar men nu är det ok att ha med alla märken som Stampavie saluför.

Här har jag gjort ett kort med älgen från Rachell Anne Miller och tyckte själv att texten blev lite "fyndig" :-))

Jag har målat motivet med Promarkers, pappert är från Maja Design, retroblommorna har jag kört igenom CBn i embossingfoldern Script och sedan chalkat. Texten har jag stämplat med bokstavsstämplar från SeeDs.



In english:

Here is this weeks DT card for the blog Stamp with Stampavie, this week we have a christmas theme! I hope you will join us this week :-)

I have used:

- Stamp from Rachell Anne MIller
- Promarkers for coloring
- letterstamps from SeeDs
- patterned paper from Maja Design
- retroflowers
- brads
- QKs Clip

Thanks for looking!!!

Ingela x


Kommentarer
Postat av: Karin

Som vanligt gör Du helt underbara kort - Snygg Jul(h)Älg!!!

2008-11-12 @ 19:57:12
Postat av: moni

Ingela... your Card is so fine...a wonderful Motiv and the paper is grandios..

2008-11-12 @ 23:07:03
URL: http://stempelhuehnermutter.blogspot.com/
Postat av: jacqueline

Beautiful card, great image. I think these RAM images are hard to color. You have done a great job with it!! Love from Holland,

Jacqueline

2008-11-13 @ 19:28:06
URL: http://crejakaarten.blogspot.com
Postat av: Cicci

Vilka färger, detaljer och fyndig text. Makalöst snyggt!

Kramiz

2008-11-13 @ 19:33:27
URL: http://ciicciiha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0