Äntligen fått scrappat!!!!

Åhhh vilken rolig lördag jag har haft i helgen!!! Jag och en vän hade bestämt sedan veckor tbx att vi skulle träffas och scrappa tillsammans....helt oväntat så dök det upp ett mail från Svensk Scrapbooking där dom berättade att helgen den 11-12 oktober så var det CC på forumet. Var det passande eller passande *hahaha*

Jag har nu äntligen fått scrappat 2 st LOs och jag är jättenöjd!!!!!

På den första så har jag scrappat ett foto på våra goda vänner som gifte sig i sommras och bilden förmedlar så mkt och jag känner att jag fick den precis som jag villa ha den.



här kommer två detaljbilder.....

(klickbara bilder)

den andra LOn som jag fick gjort var på deras son som tyckte det var jobbigt att vänta...Vi stod alla på stranden vid bryggan och väntade på att ångbåten skulle komma och hämta oss för att sedan hämta upp mamma och pappa (brudparet) så dom kunde gifta sig.



här är nga detaljbilder.....

(klickbara bilder)

Dessa två var till utmaninarna skissen 1(I väntan) och till utmaningen Motivstämpel på LO (för evigt)

Har dessutom fått gjort ett kort till utmaningen kort i stl 10x15 och då passade jag på att göra ett popup kort och det blev så här:

(klickbara bilder)

Till utmaningen julkort med textstämpel God Jul och inte använda färgerna rött och grönt blev det detta kortet.....ett rosa julkort :-))



och sist ut blev det gjort ett ATC kort till utmaningen ATC med Halloween-tema....denna lilla hÄngeltjej är ju bara föööör sööööt!!!!!



Detta var vad jag hann med till Svensk Scrapbookings CC under helgen....hade gärna velat göra fler utmaningar men det fanns det ingen tid till :-)

Kommentera gärna...älskar konstruktiv kritik, har ju inte scrappat på länge så det hade varit kul att höra vad ni tycker om layouterna :-))

Ingela x

Kommentarer
Postat av: carina

Jag har ju haft turen och fått se Lo LIVE och det kan ju tilläggas att de ÄR HHHHUUURRR snygga som helst. Vilket inte kommer helt fram. Snygga kort också

Kram

2008-10-16 @ 01:02:46
Postat av: stämpelboden

Stämpelbodens DT var här å spanade!

Kolla in vår inspirationsblogg om du vill veta vad vi spanar efter...

http://stampelbodens.blogg.se/

2008-10-16 @ 14:34:46
Postat av: ciiccii

Så duktig du är på att göra LOs. Jag gillar de verkligen. Så fina detaljer.

Korten är för söta.

Kramiz

2008-10-16 @ 16:25:19
URL: http://ciicciiha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0