Grattiskort, congratulationscard

Har fått en massa beställningar på kort nu...en uppsättning bröllopsinbjudningar, massa julkort samt nga grattiskort. Har suttit och "filat" på en bra skiss till julkorten då det är över 30 st, tanken är att jag bara skiftar mellan olika mönstrade papper och färgval......Har just DU ngn bra skiss för mitt ändamål så lämna gärna en kommentar, alla tips välkomnas varmt :-)

Idag är det onsdag och det innebär att en ny skiss ligger ute på bloggen Stamp Whit Sarah Kay  men jag har inte kunnat lägga ut ngt DT-kort än för jag väntar på mina SK stämplar...får väl hålla mig till nästa veckas omgång :-)

Jag har iaf fått gjort ett av mina beställningskort som är till en tjej men som är lite "pojkflickig"....gillar bla fotboll :-) Jag har själv ritat dit fotbollen så ni behöver inte undra över designen...inte världens snyggaste fotboll...jag vet *hmmmm*



Jag har använt:

- hÄnglarflicka
- Promarkers
- mönstrat papper från My Mind´s Eye
- band
- retroblommor medium och small
- Quickutz blad, mini blad, biljett
- typsnitt Quickutz Rollerskate

In english:

I have got an order on one congratulations card and it is to a girl that likes football.

I have used following:

- stamp from hÄnglar
- Promarkers for coloring
- patterned paper from My Mind´s Eye
- ribbon
- retroflowers medium and smal
- Quickutz leaf, Mini leafs and ticket
- Quickutz Rollerskate as fonts

Thanks for your visit!

Tack för besöket!

Ingela x

Kommentarer
Postat av: Nixe-Moni

I really love this card. Looks so cute. All the flowers are just so great.

Hugs, Moni

2008-09-04 @ 23:01:36
URL: http://nixe-moni.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0