Fler CC bidrag

Här kommer mina sista 3 bidrag till CCn...hade tänkt hinna med 8 bidrag men 6 är rätt bra det med :-)))

Kort till utmaningen Svart-vitt:



Material:

Stämplar: Scraplyckan, text från Easer
Papper: från ScrapLyckan
Dekorationer: halvpärlor
Övrigt: QKs Noter, Word Window Punch

Bidrag till Dikt eller citat (inget stämplat motiv):



Material:

Dikt av Jessica Marie Nilsson

Papper: Forma Hantverk
Dekorationer: Filigraner, halvpärlor och band

Bidrag till Bingoutmaningen:

Jag valde vågrätt 3 och jag var tvungen att ha med:

stämpelmotiv, akrylfärg, spets och Stickles



Material:

Stämpel: Gorjuss girl
Färgläggning: Promarker
Papper: Maja Design
Dekorationer: Filigraner, öljett, floss, band, spets, blomma från Inkido, Stickles och akrylfärg
Övrigt: Retroflower large

Nu är tävlingen avslutad så

Kommentarer
Postat av: ScrapFia

Vilka underbara kort...man blir helt stum! Det gör väl inget om jag länkar till dig för att lite snabbt och lätt få inspiration hoppas jag? Helt otroliga kort, du är väldigt duktig!!

Fortsätt inspirera och inspireras, du behövs och berör;)

Ha en härlig vår!

Kram Eva

2009-04-21 @ 18:38:58
URL: http://angsboa.bloggsida.se
Postat av: Anonym

Hej hej! Hur i allsin dar har du lyckats få håret så vackert?? Kram Nelle

2009-04-28 @ 22:59:34
Postat av: Nelle/Hobbydraken

Hej hej! Hur i allsin dar har du lyckats få håret så vackert?? Kram Nelle

2009-04-28 @ 23:02:04
URL: http://dragonheart66.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0