Grattiskort med innehåll...

Ja jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det men jag inspirerades av påskkortet med godis i som jag vann på hÄnglarbloggen som Anna Göransson gjort. TACK Anna!!! Kan säga att det var verkligen jättfint och din färgläggning är ju magisk!

Här kommer min lilla tolkning av alstert :-))







   

Blommorna har jag gjort själv av en hattnål, pärla och retroblommor :-))

I övrigt så har jag använt motiv från hÄnglar & stÄnglar, papper från Maja Design, band, halvpärlor, fjärilstans, Ash Branch Family samt till baksidan har jag använt QKs Nesting Flowers och en cirkelpunch.

Tack för titten och jag önskar er alla en trevlig valborg och en härlig helg!

Ingela x

Kommentarer
Postat av: Cicci

Så sött och spännade!

Ha en skön Valborg, vännen!

Kramiz

2009-04-30 @ 19:37:12
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: Eva F

Ibland är det ju faktiskt kul att fylla år när man får så här fina grejer.

Och det fick jag häromdagen när posten äntligen efter en vecka lyckades hitta rätt med posten från Harlösa till Malmö Tog bara en vecka för dessa få mil.Tack för det posten :-)



Men gissa om jag blev glad!

Tack än en gång min vän.



Kram Eva

2009-04-30 @ 21:50:52
URL: http://evafre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0