Lite DT-alster för ScrapLyckan!

Här kommer en liten kavalkad av alster jag visat i ScrapLyckans blogg, kika gärna in i shoppen där du hittar en massa saker, prenumererar du på ScrapLyckans nyhetsbrev.....??? Om du inte gör det så teckna dig isf för det då du får en massa fina erbjudande och missar inte nyheterna som kommer till shoppen :-))

Idag visar jag detta "Double slider card":

 

 

Här är ett annat kort jag gjort:



 

Här kommer ett påskkort:



och här kommer lite fler påskiga små saker:



   

Du hittar i stort sätt allt jag använt i ScrapLyckans shop och glöm inte att kika in bloggen där du hittar fler DT-alster samt kolla in tävlingen som pågår fram tills på onsdag, läs mer här.

Önskar er en härlig helg!

Ingela

Kommentarer
Postat av: Cicci

Så mycket fint du skapat. Double slider card, så läckert. Det har jag aldrig testat.

Önskar att vi kunnat träffas istället idag, men det var roligt att prata i telefonen i alla fall.

Skickar allt så fort jag packat det.

Kramiz vännen

2009-04-25 @ 22:19:48
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: carina

Helt underbara saker som du har fått till det... IGEN

Kjamiz

2009-04-26 @ 10:33:55
Postat av: MonicaOlsson

Jättesnyggt vännen. Det fina kortet har fått en hedersplats i min hylla.

Kram Monica

2009-04-26 @ 12:06:16
URL: http://scrapparenmonica.blogspot.com/
Postat av: Tate

Du gör så fina kort och inspirerar verkligen!!

2009-04-27 @ 08:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0