CC på Scrappiz!!!

Ja då var det Cyber Crop på Scrappiz och givetvis så måste man ju hänga på :-)))
Där är supermånga tävlingar och dom är jätteinspirerande! Jag har än så länge hunnit göra 3 st utmaningar men hoppas hinna med nga till under helgen :-)

Än så länge så har jag hunnit med dessa utmaningarna:

Kort - Skiss med vårtema, sponsor Motivet

 

Jag har använt:

Stämplar: hÄnglar & stÄnglar
Färgläggning: Promarkers
Papper: Inkido
Dekorationer: Band, pärlfloss, halvpärlor, retroblommor och fjäril från Double Do

Gå-bort-present , sponsor Floweret

Denna idé har jag fått från min bloggvän Jacqueline i Holland som även är min DT-kompis i Tyskland, såg att hon hade gjort superfina "bag-toppers" i sin blogg och tyckte att det var roligt att testa det. I påsen så lade jag även en dekorerad tänsticksask som faktiskt består av 4 st små tändsticksaskar.







Jag har använt:

Stämplar: Magnolia
Färgläggning: Promarkers
Papper: Maja Design
Dekorationer: Band, halvpärlor, brads, utstansade fjärilar

Kort med smyckesdetaljer, sponsor MadeByRoz

Här tog jag inspiration från en annan tysk bloggvän nämligen Tina46, hon gör enastående vackra kort!



 

Jag har använt följande:

Stämpel: Sarah Kay
Färgläggning: Prismacolorpennor (MCP)
Papper: Maja Design
Dekorationer: Spets, floss, blommor, pärlor, halvpärlor, charm, pins och QKs REV flourish Victorian.

Åhh vad jag är nöjd hit intills...Tack för du tittade in och jag önskar dig en riktigt härlig helg!

Ingela x

Kommentarer
Postat av: carina

..sitter här och dräglar)))))) UR snyggt

2009-02-21 @ 00:50:16
Postat av: Eva F

Det är så snyggt Ingela så man blir mållös!!!!

Men inte förvånad :-)

Ha en bra helg.



Kram Eva

2009-02-21 @ 09:50:56
URL: http://evafre.blogg.se/
Postat av: Nixe-Moni

Hi Ingela,



thanks so much for your great surprise post. You really put a big smile on my face! The images are just so cute and what a lovely and so gorgeous card. As you know, I love those colours so much :)Also the paper looks fab. Hugs and Kisses to you!



Your creations are all so stunning!! Love the super cute Tilda gift and especially the third one! What a great card with so many lovely details. Looks wonderful.

Have a great weekend.

Big Hugs

Moni

2009-02-21 @ 20:11:52
URL: http://nixe-moni.blogspot.com/
Postat av: Christina

Jättefina kort!! Gillade i synnerhet det översta, härliga färger.

2009-02-23 @ 09:32:57
URL: http://scrapkammaren.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Åhh vilka fina kort! Jag gillar särskilt det första, det med körsbärsblommorna. Var har du fått tag på den fina stämpeln? Jag är på jakt efter just en sådan... :) /Ulrika

2009-03-02 @ 17:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0