Tag card

Idag är det söndag och det är "min" dag  att inspirera i ScrapLyckan´s blogg :-) Idag visar jag ett "Tag Card" som jag gjort...blev inspirerad från min bloggvän Nixe i Tyskland.

Allt material jag använt finns givetvis i ScrapLyckans shop, välkommen in!!!

Framsidan:



Insidan:



Du har väl inte missat att det är Nordiska Scrap och Stämpelmässan i Göteborg den 7-8 mars, ScrapLyckan kommer dit så glöm inte att titta inom :-) Det går även att förbeställa och sedan hämta det på mässan och det utlovas även lite överaskningar :-)))

Hoppas vi ses där för jag ska dit iaf, det har man inte råd att missa :-)))))

Ha en fortsatt härlig söndag!

Ingela x

Kommentarer
Postat av: cicci

Tack för ditt metala stöd.

Jag sänder en liftvarning tillbaka på denna underbara vikning.

Kramiz

2009-02-16 @ 11:54:44
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: Eva F

Vilket snyggt kort.

Även jag skickar härmed en liftvarning :-)

Kram Eva

2009-02-16 @ 18:57:58
URL: http://evafre.blogg.se/
Postat av: Anonym

JJÄÄÄTTTEEE snyggt kort...

2009-02-16 @ 21:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0