En LO!!!

Äntligen en uppdatering här i bloggen....

Mycket har hänt sedan sista jag skrev här....Natten mellan måndagen och tisdagen den 5-6 januari så slutade barns lek med fyrverkerier med att  min arbetsplats har brann upp eller rättare sagt delar av den och den andra delen är allvarligt rök och vattenskadad.
Då jag jobbar på en skola med ca 420 elever så blev detta en tuff nöt att knäcka för skolledningen då eleverna började i torsdags så dom hade tisdagen och lite av onsdagen på sig att fixa fram lokaler....Detta har löst sig nu men det kommer bli tufft för alla elever då dom rycks upp från sin vardag....likaså vi i personalen. Vi vet i nuläget var vi ska vara i 5 veckor framåt så nu får vi göra så gott vi kan med penna och papper....det är det vi har i nuläget.

Denna veckan så har det inte blivit nga kort gjorda här hemma.....men jag kan visa en LO jag gjort till ScrapLyckan där jag ingår deras DT.

Kortet är taget på minstingen när vi högg julgranen i december förra året....då vi skåningar inte är bortskämde med snö så är vi desto mer vana vid vatten....."J" hittade en stor vattenpöl och den var han tvungen att utforska :-)))

Kortet har jag redigerat till sepia färg och allt material hittar ni hos ScrapLyckan så titta in där för där finns mycket roligt må ni tro!





Scrappar ju inte så ofta längre....sista var för nga månader sedan men jag blev rätt nöjd med den iaf :-)

Nu ska jag sätta mig och kurera mig....har fått en tråkig förkylning och vad är då bättre medicin än att få göra nga kort :-) ?!?!?!


Kommentarer
Postat av: Cicci

Hu så läskigt med er brand. Kan tro att ni får gnugga geniknölarna för att lägga om undervisningen. Vilken utmaning. Skönt att det endå var under ett lov och att ingen kom till skada.

Din LO är makalöst fin. Helt i min smak med färger och dekos.

Kramiz

2009-01-11 @ 17:02:05
URL: http://ciicciiha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0