Grattiskort!

Igår var jag på träff med mina underbart inspirerande och trevliga stämpeltjejer! Vi är ett glatt gäng som gärna bjuder på det mesta...allt från roliga historier, dekorationer och ideér. Har man kört fast så tar det oftast inte lång tid tills man är på G igen :-)
Igår fick jag gjort två kort...jag vet att ni tänker nu...bara två kort???? Men ni vet hur det är....man snackar, fikar, pillar på alla andras saker sedan så snackar man lite till och ännu mera :-)))

Men här kommer min kort...:

Detta kortet blev till pga bandet....??? Ja visst låter det knasigt, Annica hade det i sin bandlåda och jag fick det då jag bara kände en sådan plötslig "vill-ha-känsla" *fniss* Jag bestämde snabbt att jag skulle göra ett rosa kort och så här blev det.....

Jag har använt:

- hÄnglarflicka
- färglagt med akvarell på 300 gr akvarellpapper
- Bazzill
- mönstrat papper från Bo Bunny
- retroblommor stl small
- QKs flourish från die-set Flourish
- halvpärlor
- Word Window punch
- bokstavsstickers från Adornit

 

Här är nästa kort och som ni ser så blev det samma hÄnglartjej :-)

Jag har använt:

- hÄnglarflicka
- färglagt med akvarell på 300 gr akvarellpapper
- Bazzill
- mönstrat papper från SassaFrassLass
- retroblommor stl small och medium
- QKs fotohörn
- brads
- Word Window punch
- band
- Typsnitt "Girls are wired" (I love it...ngn som vill sälja så hojta till....VILL HAAAA!!!!!!!)

 

Detta var mina kort för denna gången...är du nyfiken på mitt DT-alster som jag gjort till ScrapLyckan så kika in i bloggen här!  

Tack för titten, lämna gärna en kommentar för det är alltid så inspirerande!!!

Ha en fortsatt härlig kväll!

Ingela x

Kommentarer
Postat av: Cicci

Så fina, så söta. Klart att du måste göra ett kort med band. ;0)

kika in i min blogg du har något där.

Hoppas att det ordnat sig lite bättre på jobbet.

Kramiz

2009-01-19 @ 20:06:37
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: ScrapLyckans Marie

Oj vad mycket fint du gör Ingela.

Vad lycklig jag är som har dig i mitt Team ;)

2009-01-20 @ 18:15:13
URL: http://scraplyckan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0