Mars-utmaning på Svensk Scrapbooking

Ja här kommer mitt bidrag till Marsutmaningen på Svensk Scrapbooking....utmaningen består av att göra ett påsk eller vårkort. Jag gjorde ett påskkort i vårig tappning :-)))

Jag har använt:

Stämpel: hÄnglar & stÄnglar
Färgläggning: Promarkers
Mönstrat papper: Inkido
Dekorationer: band, öljetter, halvpärlor, Inkidos rosor och floss
Övrigt: Word Window punch, retroblomma (stans) QKs blad och typsnittet Rollerskate



Bara älskar dessa papper från Inkido och likaså rororna :-))) Vad tycker du?

Tack för titten!

Ingela x

Kommentarer
Postat av: Lena

Vilket gulligt kort du gjort. Stämpeln du använt är jättesöt och färgerna du använt är underbara.

2009-03-30 @ 19:13:17
URL: http://lenika7.blogspot.com/
Postat av: carina

MmmMmM och det är ännu snyggare IRL

2009-03-31 @ 00:50:26
Postat av: Cicci

Bara älskar det kortet! Makalöst sött!

Är pappret lila? Då måste jag också ha det.

Kramiz

2009-03-31 @ 13:53:07
URL: http://ciicciiha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0