Nya kort med nya hÄnglar på!

Igår var jag på träff och fick gjort en hel del faktiskt :-)) Ni vet hur det...för min del blir det oftast mkt snack och lite verkstad *fniss* Jag fick gjort 4 kort och här kommer två av dom:



Stämpel: hÄnglar & stÄnglar
Färgläggning: Promarkers
Papper: Forma Hantverk
Dekorationer: band, öljetter, halvpärlor
Övrigt: Retro Flowers, QKs blad och typsnittet är QKs Blossom

 

Stämpel: hÄnglar & stÄnglar, Magnolia´s lilla bi
Färgläggning: Promarkers
Papper:
Dekorationer: band och öljetter
Övrigt: QKs fotohörn, text datorutskriven

Tack för titten, lämna gärna en liten kommentar innan du surfar vidare!!!

Ingela x

Kommentarer
Postat av: Cicci

Tack för gullig kommentar i min blogg.

Nya hÄnglarna är ju så söta.

Vårkänslor i båda korten.

Här snöar det just nu så våren har helt kommit av sig.

Kramiz

2009-03-22 @ 20:35:23
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: Heike

Wow, Ingela this is Stunning. Love the new Hänglarimage so much. Wonderful colors and Details.....



Hope you feel good.....



Big Hugs

Heike

2009-03-24 @ 15:03:01
URL: http://kreative-stempelwelt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0