Jag har scrappat!!!

Ja tro det eller ej *hihi* Jag har gjort en LO med äldsta sonen i fokus, fotot är taget i påskas och när jag fick post av ScrapLyckans Marie härom dagen och han fick syn på tårtpapperna med döskallarna så utbrast han: -Wow såååå coola!!!

Jag fick en idé då han skulle tvunget "stylas" innan vi skulle på fest :-)))

Här kommer vår tuffing:



 

Allt jag använt kommer från ScrapLyckan, kika in i shoppen och du kommer hitta mkt spännande att skapa med :-)

Ha en riktigt härlig helg!

Ingela x

Kommentarer
Postat av: MonicaOlsson

Snyggt som bara den vännen. Tack för igår det var supertrevligt.

Kram Monica

2009-05-03 @ 10:25:30
URL: http://scrapparenmonica.blogspot.com/
Postat av: Cicci

Säger som sonen, Cooolt papper!

Otroligt snygg LO med en tuff kille.

Så roligt att höra din röst också. Du kom liksom närmare nu. =0D

Kramiz

2009-05-03 @ 19:24:54
URL: http://ciicciiha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0