Nya kort!!!

Igår var jag på träff med mina stämpelvänner som även har blivit mina vänner för livet :-) Vi började kl 10.00 med frallor och kaffe för att sedan visa upp nya kort, inköp osv för varandra samt göra upp det ekonomiska då vi är bäst på att köpa saker åt varandra :-)))) På em så tog vi kaffe och kaka i trädgården och vi fick en liten dos sol på oss sedan så var det pyssel fram till kl 18.00 då det var dags att lägga köttet på grillen *mums* och när det var "å ädit" (fäärdigätit på skånska) så blev det pyssel fram till ca 23.30 :-)

Jag fick gjort 3 kort...1 blev bra enligt mig medans 2 blev sisådär ( är det ett ord...funderar)

Här kommer det som jag är nöjd och till det har jag använt:

Stämplar: hÄngeltjej, Magnolia tulpanrabatt och humla/bi samt textstämpel från Easer
Färgläggning: Promarkers
Papper: Maja Design
Dekorationer: band, ros från Inkido samt blomma från prima
Övrigt: Ash Bransh Punch





här kommer mitt 2:a kort med min nya hÄngelkille:

Stämpel: hÄnglar & stÄnglar
Färgläggning: Promarkers
Papper: Maja Design
Dekorationer: band, blommor from You Do samt ros från prima
Övrigt: Ash Bransh Family, Word Window Punch





och slutligen mitt 3:e kort:

Stämpel: Motivet
Färgläggning: Promarkers
Papper: Forma Hantverk
Dekorationer: band, bling Prima blomma och ros samt en filigran
Övrigt: Stans "filmstrip" samt QKs Bright





Ja detta var allt för denna gången :-)))) 3 kort på en träff för mig är bra...det blir alltid en massa snack osv så min tid bara försvinner.....*fniss*

Ha en fortsatt härlig söndagkväll!

Ingela x

Kommentarer
Postat av: carina

De är sååååå snygga IRL också.....

2009-05-03 @ 22:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0