Nytt kort med en favorit!

Äntligen så har jag fått tag i denna stämpel, den tog slut direkt när Stämpelgården fick in den men nu har dom den hemma igen samt en massa andra fina stämplar så klart!!! Var där och shoppade lite i fredags...blev 3 nya stämplar (oups), lite bling och några mönstrade papper :-))) Inte en enda blomma blev det, var så duktig som kunde låta bli *fniss*

Har gjort ett grattiskort med lite av mina senaste inköp:

Stämpel: Magnolia, texten från Inkido
Färgläggning: Promarkers
Papper: Melissa Frances
Dekorationer: bling, band och rosor från Inkido




Hoppas ni haft en härlig helg!

Ingela x

Kommentarer
Postat av: beatrix

oh really lovely and so wonderful,

hugs, bea

2009-05-18 @ 11:20:04
URL: http://megastamper.blogspot.com/
Postat av: ScrapKia

Sötaste,raraste DU!!!!!



Superduperdunder TACK för den paketet som damp ner här idag!!



Gissa vem som ett riktigt glädjefnatt och rev upp allt i väldans fart..... jag blev så överraskad och kunde inte få upp paketet snabbt nog. Kan tänka mig att en hemlig fotograf hade fått rätt skojiga bilder.... "skrattar"





Bamsekram och puss sötaste raraste DU, TACK för du har verkligen gjort min dag, till en av de härligaste!!!



kram

Kicki

2009-05-18 @ 11:58:10
URL: http://scrapkia.blogspot.com/
Postat av: carole

Really pretty card, beautiful colouring. The flowers are gorgeous.

Hugs

Carole :D

2009-05-18 @ 14:04:31
URL: http://stardustgemsandribbon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0