Stampavie and More, challenge 44

Bättre sent än aldrig....Igår så var det onsdag och en ny utmaning i bloggen Stampavie and More men jag hann inte få färdigt mitt kort i tisdags. I tisdags kväll så var vi på grillfest på dagis och minstingen ramlade av en 3 hjuling och skadade sin arm så vi fick åka till akuten och rötga den.....läkaren misstänkte en spricka i armbågen men röntgen visade att armen var hel, tack o lov. Klockan blev mycket innan vi var hemma igen...närmare bestämt 00.30 så då fanns det inte ngn energi för att sätta sig att pyssla precis.
Men idag är jag ju ledig och nu är mitt kort färdigt :-) Denna veckan är det en skiss som är utmaningen och för mig var den verkligen en utmaning :-)))

Till mitt kort har jag använt:

Srtämpel: hÄnglar & stÄnglar
Färgläggning: Promarkers
Papper: Inkido
Dekorationer: bling, ros från Inkido, minibrads och filigran
Övrigt: Retroblommor stl small och large, QKs blad och namnskylt samt Word Window Punch



 

In english
Finally my card is online :-) My youngest son fell with a tricycle and hurt his arm and we spend the evening at the hospital...this was at tuseday evening and when we got home it was late.....very late 00.30. There was note time to make a card, I was very tierd...But today we have sunday here in Sweden but it´s thurday so I had time to make my card.
This week the challenge is to follow a sketch and I hope you will join us!

Thanks for looking and have a lovely weekend!

Ingela x

Kommentarer
Postat av: Cicci

Men lilla gubben då! Skönt ändå att det inte var en spricka. Gips är aldrig roligt.

Du har hunnit med en hel del ser jag. Så fina kort! Måste prova den nya vikningen du gjort.

Ring gärna, det vore roligt.

Kramiz

2009-05-21 @ 22:27:38
URL: http://ciicciiha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0