A Spoon Full of Sugar, Challenge 14

Gjorde ett kort härom dagen till A Spoon Full of Sugar men fick för mig sedan att jag gjort heeeelt feeeel....men nu när jag gick in och kollade och läste NOGGRANT så ser jag att det var ju rätt :-) Kravet för utmaningen är att använda 3 olika band på kortet och man fick använda valfritt stämpelmärke.

Jag har har valt att göra ett julkort och stämpelmotivet har jag stämplat upp från en av mina pysselkompisar som heter Ritva, kommer dock inte ihåg vilket märke det var trots att jag frågade min andra pysselkompis Carina igår.......*hmmm* Jag har iaf färglagt det med Promarkers sedan så har jag använt 3 olika sorters band från Panduro som jag fått, tack Karin (min bonusmamma ;-)).
Biljetten har jag fått från ännu en av mina pysselkompisar, tackar tackar Annica...nu har jag snart tackat alla i min pysselgrupp....kortet i förra inlägget där är stämpelmotivet från min 4:e pysselkompis Eva *fniss* Stort tack till dig med :-)
 
Nu åter till kortet där jag använt följande:

- Stämpelmotiv ????
- Promarkers
- mönstrat papper från SEI
- band från Panduro
- punch Fern (small)
- brads
- Quickuts julstjärna

In english:

Here is my entry to A Spoon Full of Sugar, challenge 14....I belived at first that I had missunderstood the challenge but now I´m really sure that I´m in, NOT out *lol* I have made a christmas card and the sentiment on the ticket means Merry Christmas.

I have used:


- rubberstamp from ?????......I don´t now the designer????
- Promarkers for coloring
- patterned paper from SEI
- ribbon
- punch Fern, size small
- brads
- Quickutz Poinsetta



Thanks for looking!

Ingela x


Kommentarer
Postat av: Joanne

wow gorgeous card, fab layout and image. Thanks for joining in.

Joanne x

2008-08-28 @ 21:38:33
Postat av: carina

ännu ett SNNyyyyyggtt nais kort

KJAMISEN

2008-08-28 @ 22:47:34
Postat av: Dawn

Gorgeous Xmas card!

2008-08-28 @ 23:19:02
Postat av: debby4000

Stunning Christmas card, do love that image and the fabulous way you've used the ribbons.

2008-08-29 @ 11:58:31
URL: http://debby4000.blogspot.com/
Postat av: Debbie

Gorgeous card Ingela Love the cute santa, Thanks for playing along this week.

Hugs Debbie x

Postat av: ciiccii

Så duktig du är som börjat med julkorten. Själv vill jag inte att sommaren ska ta slut och helgen ser ut att uppfylla min önskan.

Kortet blev så varmt "juligt".

Kramiz

2008-08-29 @ 21:11:30
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: taniaj

Love this card. the santa is so jolly Tx

2008-08-30 @ 12:53:44
URL: http://manxmade.blogspot.com
Postat av: Bev

Love the sweet image and the gorgeous rich colours you have used. Fabulous!!



hugs Bev x

2008-08-31 @ 12:29:16
URL: http://bevscrafts.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0