Grattiskort, Congratulations card.

Har nu fått gjort färdigt ett grattiskort som jag fått en beställning på......och jag är tämligen nöjd :-)

Tycker att mina kort är lite bleka och min "fanclub" bestående av min pappas fru (lång beskrivning..säger mamma ist) samt min älskade syster ger mig alltid feedback (tack Karin och Linneá) och Karin försöker att få mig till att utmana mig själv just med att använda mer färg....
Jag som person är en sådan brun-blå-svart människa och det ger mig ju stooor valmöjlighet genom att kunna kombinera allt med vitt *hahahahhahaha* men i mitt kortmakande så står jag still.....

Nu till saken....Med detta kort så har jag försökt att utmana mig själv genom att använda färg.....och för mig så har jag verkligen använt färg :-)

Har använt följande:

- hÄnglarflicka på mur
- Promarker
- Quickutz Blossom Mini samt tags och blad
- band
- blommor från Prima
- brads från Lasting Impressions
- mönstrat papper från Crate paper

Här är kortet:



Känner mig riktigt nöjd, men kortet gör sig inte rättvist inscannat......känns som att det blev för mörkt...*hmmm*

Nåväl, TACK Karin för att du tjatar på mig att utmana mig själv, jag är en bit påväg iaf :-)

Some words in english:

I would thank you all for visiting my blogg and I´m verry proud over the nice comments you have written about my cards I have done !!!!

Thanks for watching, I wish you all a great weekend!!!!!!

Ingela x

Kommentarer
Postat av: Eva F

Det kan absolut inte vara någon annan än du själv som kan tycka dina kort är bleka.

De är underbara.

Detta är verkligen härligt!

kram Eva

2008-08-02 @ 08:10:14
URL: http://evafre.blogg.se/
Postat av: Camilla E

Men kortet är ju helt underbart! Du är jätteduktig på att göra kort Ingela - fast jag saknar dina layouter lite ;-) kram

2008-08-02 @ 12:02:59
URL: http://camillaslillasida.blogspot.com
Postat av: Nixe-Moni

Your card is just gorgeous. Love the paper, the colours and that cute image. Love also your colouring :) Great work.

Hugs, Moni

2008-08-03 @ 00:36:35
URL: http://nixe-moni.blogspot.com/
Postat av: ciiccii

Så fint det blev och riktigt färgglatt. Jag älskar att utmana. Vänta bara tills jag kommer hem ska du få se. Si så där om en dryg vecka.

Den stämplen vill jag också ha. står på önskelistan faktiskt.

Ha det gott vännen.

Kramiz

2008-08-03 @ 23:18:14
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: Busängeln

Jätte fina kort. Helt underbara.

Kommer att titta in många, många fler gånger.....

2008-08-04 @ 17:57:45
Postat av: Claudia Rosa

what a absolutely wonderful card.

i love the soft and dreamy feel of it.

hugs

claudia

2008-08-05 @ 15:25:23
URL: http://www.rosaswelt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0