Altrad canvastavla

Hejhej!

Hoppas allt är bra, idag är det Lucia och nu är det inte många dagar till självaste julafton :-))

Igår var jag på personalfest på jobb eller med mina kollegor...vi blev bjudna på en 3 rätters meny, dukat med kandelabrar, linneservetter och hela kitet....det var helt underbart gott och man kände sig verkligen uppskattad.
Idag har jag och min syster gjort julgodis...vi gjorde 5 olika sorter samt att vi gjorde chokladbollar....man får ju inte säga n.....bollar längre. Vi gjorde knäck, snöbollar, chokladkola, gräddkola och Marshmellowchoklad, inte dåligt va´???? Kan säga att det blev väldigt lyckat OCH gott!!!!

Har haft en beställning på 2 canvastavlor och nu är dom äntligen färdiga och levererade, ska bli julklappar till två barn.....Till hjälp fick jag Tyra, rosa och tycker om djur till den andra fick jag ledtrådarna Elias, grön och tycker om bilar.

Kan bara visa er den ena tavlan då jag glömde fota den andra....



Tyckte den blev jättesöt och passar i ett flickrum åt en 4 åring :-)

Nu ska jag packa då det är träff imorgon...glöm inte att titta in i ScrapLyckans blogg imorgon...då kommer del 2 i min serie om rosetter och band :-))

Ha det gott!

Ingela

Kommentarer
Postat av: carina

MmMmmm allt var gott OCH vad trevligt vi hade....även denna kvällen...KJAMIZ

2008-12-13 @ 22:51:52
Postat av: Cicci

Åh så passande. Den är ju helt otroligt fin. vad är det för katt?

Kramiz

2008-12-14 @ 18:07:34
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: Fröken H

jättesöt katt // en pudelägare

2008-12-15 @ 14:06:59
URL: http://www.kreativarummet.dinstudio.se
Postat av: Daniela

Ååh vad sött! Rosa är helt klart min favorit färg! Jättefint gumman! (Men jisses, jag blir nästan lite skakis när jag ser hur mycket pärlor du "slösat" för jag är såååå snååål, haha)



Ps: jag har en sak till dig i min blogg ;)



Kramar!

2008-12-16 @ 01:07:34
URL: http://neliz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0