Full fart varje dag....

Oj vad snabbt allt snurrar nu....nu är det bara 9 dagar kvar att jobba sedan så är jag ledig ända fram till den 8 januari 2009...tänk snart är det 2009.

Helgen har farit förbi, i lördags så var jag och barnen med morfar och hög julgran i ösregnet. Vi hittade en jättefin julgran så nu står den här ute och väntar på att få komma in, hade "H" fått bestämma så hade den redan varit inne :-))

Igår söndag så spelade "H" fotbolls cup....alla lag mötte varandra och alla fick medalj, kan säga att det var tur att han hade öron...leendet var väldigt brett :-)) Dom var så söta allihopa när dom sprang efter bollen......sen att dom sprang på fel håll det spelade ju inte så stor roll, alla sprang åt det hållet bollen rullade åt :-))

Nu är Stämpelstafetten 2008 slut på Stämpelsnack...känns lite tomt nu. Vill passa på att gratulera lag ProMakers som tog hem segern samt mitt lag som jag var med i för vi kom nämligen 2:a!!!!! Hade ju sådan tur att hamna med ett gäng trevliga och duktiga kortmakare, Tack tjejer!!!

Här kommer lite kort från stafetten:



Här skulle jag göra ett kort och fick bara använda mig av fyrkantigt :-))



Detta var till utmaning 8 där man skulle göra en julgransprydnad.....jag skulla ha söm på min....man fick inte fusksy så det var bara att ta fram nål och tråd.



Här kom väl utmaning i utmaningen till mig...jag skulle göra ett kort i stiel Clean and simple...är ju inte jag direkt men är trots det rätt nöjd :-)



Här är sista utmaningen...man skulle göra ett receptkort och så blev mitt.....bakom stämpelmotivet gjorde jag en utdragbar tag där det står hur man går tillväga.

Inte visste jag att november månad kunde springa förbi en så snabbt och att man kunde ha så kul på vägen!

Idag fick jag två priser i brevlådan!!! Jag fick min kommentar-vinst från Scraproom samt min vinst från Stämpelstudion, jättefina saker!!! Tack till er!!!

Har vunnit en kommentar-tävling till :-)...nämligen på hÄnglarbloggen. Jag har vunnit ett färdigdekorerat Post-it block som Heffaklumpen gjort. Tack Anna, ska bli kul och se IRL :-)

Nu ska jag pyssla lite, på onsdag är det dags för ny utmaning på bloggen Stamp with Stampavie, nyfiken????

Du glömmer väl inte ScrapLyckans skissutmaning.....Vi har redan fått in nga fantastiskt fina bidrag och än har du tid på dig att göra ett bidrag, vi ser fram mot era alster!!!

Ha det gott ute i scrapstugorna!

Ingela x

Kommentarer
Postat av: Eva F

Så mycket fint du gjort Ingela, precis som vanligt.

Grattis till 2:a platsen, det är ni värda.

Kram Eva

2008-12-08 @ 21:58:44
URL: http://evafre.blogg.se/
Postat av: Zanya

Visst går det otroligt fort?! hinner inte med riktigt Vilka underbara kort du har skapat till stafetten, och GRATTIS till vinsten!!! :D Vårt lag kom trea... 3poäng efter er! BAH! surar ;) ;) Ha en toppendag nu tjejen! kramar

2008-12-09 @ 08:46:08
URL: http://www.zanya.tk
Postat av: lillis70

Hej!

Vi på StämpelBoden letar efter smultron att trä på vårt strå?

Kanske kommer du och dina alster bli ett av dem?!

Vill du veta mer om vår bloggjakt eller bara få lite inspiration?

Då är du välkommen till vår blogg & glöm inte att lämna ett spår....

http://stampelbodens.blogg.se

Kramar från Bloggjägaren Lillis



2008-12-09 @ 15:28:29
URL: http://lillis70.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0