Mitt bidrag till Nyårstävlingen!

Fick äntligen färdigt mitt kort till Nyårstävlingen hos Stämpelgården!!!

Blev ett rätt så enkelt kort men ändå festligt :-)

För att jag skulle få bakgrunden bakom glasen i samma silvriga färg som i det mönstrade pappert så fick jag ta folie....man tager vad man haver *fniss* Jag har även klätt "skylten" i nedre högra hörnet med folie och sedan stämplat 2009 med StazOn, tagsen är chalkade för att få samma färg som bakgrunden och då jag inte hade ngn Gott Nytt År-stämpel så fick min handstil duga.....Glasen är från Magnolia och dom har jag först målat med Promarkers och sedan embossat med Hologram.



Tack för titten och ha en fortsatt trevlig lördagkväll!!!

Ingela x

Kommentarer
Postat av: Cicci

Så effektfullt med embossingen och allt det glittriga.

Kramiz

2008-12-28 @ 00:36:44
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: carina

mmmmmmmmyyycckkeet snyggggggttt....

2008-12-28 @ 10:54:52
Postat av: Cicci

Titta in i min blogg. ;0)

2008-12-30 @ 15:02:08
URL: http://ciicciiha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0