Oj oj oj....

Vet ni hur många Primablommor som rymms i en förpackning ??????

Vet ni hur många som rymms i TVÅ förpackningar ???????

SVAR: MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGA

Idag ska jag iväg till Hässleholm till en väldans trevlig tjej som heter Camilla (kolla gärna in hennes blogg, länk finns i min länklista), vi ska scrappa och göra lite kort. Tänkte jag skulle ta med mig några n....buller eller chokladbullar om man ska vara korrekt...Jag har växt upp med "n" namnet.

Rätt som det är så ropar "H": Nu är alla blommorna ute och nästan alla dina papper....

Vaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! När jag kommer in i matrummet och TV-rummet så har den lille "J" hällt ut två stora förpackningar Primablommor samt tömt min ena Cropper Hopper på papper och börjat på den andra Hoppern....Tror att den rymms ca 200 papper i en *suck*

Vad gör man?????

Jo man tar den lille och sätter i spjälsängen sen leker man traktor med skopa med den äldre som då gladeligen "skopar" upp alla blommorna i förpackningarna igen...inte i den dom ska ligga men dock i förpackningen...sen börjar det digra arbetet med papperna...alla var sorterade...Mono serier för sig osv osv....Slutade med att jag bara satte ner papperna...tursamt nog var det bara 2-3 st som blivit skadade...

Vem ska jag skylla på???

Mig själv såklart, att man kan vara så j.....a korkad och glömma grejorna där då får man verkligen skylla sig själv.

Hoppas ni får er ett gott skratt för mitt i allt elände så skrattade jag också lite då jag hade ett blombestrött hem med färgglada Primablommor *fniss*

Nu ska jag packa ut resten av grejorna sen så bär det iväg :-)

Ha en toppen dag!

Kommentarer
Postat av: Camilla E

*asgarv* gånger 1000

2008-02-20 @ 12:35:31
URL: http://camillaslillasida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0