Drömmannen...????

Drömmannen...finns han på riktigt????? Ja det kan man ju undra, har fått en beställning på kort till just drömmannen så då måste han existera trots allt *fniss*
Nåväl...kortet är till en kille/man som fyllar 30 år och han kallar sig själv för drömmannen så hans arbetskamrater som beställt kortet ville att det skulle stå på kortet, får väl se om han uppskattar det :-)

Jag har använt studenthÄngeln men han har fått ett annat huvud då drömmannen inte går runt med studentmössa men dock kostym......färglagt med mina Promarkers precis som vanligt :-) Jag har använt QKs Abigail Classic till "drömmannen" och 30 är från QKs Snowday samt fotohörnen och den runda tagen är också från QuiKutz.



Hade gott i sommarvärmen, njut nu ordentligt för snart kommer det regn och sen är det kört kanske....

Ingela x


Kommentarer
Postat av: ciiccii

Klart att det måste stämma in med drömmannen på ett så fint kort. Läckert att du bytte huvud.

Ha det bäst vännen.

Kramiz

2008-07-31 @ 00:42:53
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: Andrea

Fabulous card, the image is so cute and I love the papers you have used. have a good day

2008-07-31 @ 09:59:42
URL: http://andreabrownjohn.blogspot.com
Postat av: Karin

Drommannens egen kommentar till kortet: Det finaste gratulationskort jag har sett o fått!

2008-08-21 @ 14:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0