Nu tar snart KiF sommarlov :-)

Då var det dags för mina sista kort på KiFs blogg innan sommaruppehållet.....i denna veckan har det varit roliga men kluriga utmaningar, iaf för mig :-)

Korten jag gjort denna veckan är inte riktigt "jag" förutom onsdags-kortet för det är jag riktigt nöjd med :-)

Måndagens utmaning var att göra ett kort med spotlight-teknik.....och mitt bidrag blev med ett gulligt Penny Black motiv men efterhand som jag höll på så brast inspirationen och nu i efterhand så skulle jag haft lite mer dekorationer tycker jag men detta var mitt andra Penny Black kort så jag får nog skylla på det *haha*



I onsdagens utmaning så skulle man ha med minst 3 stämplar från olika tillverkare....denna utmaningen var perfekt då en arbetskamrat fick en liten son i måndags så därför blev det ett "grattis till sonen-kort" som jag blev riktigt nöjd med. Blomman har jag gjort med utstansade Quickutz hjärtan som jag vikt lite försiktigt, tyckte det blev riktigt fint. Jag har använt mig av hÄnglar John Blund, En pojke-stämpeln är från Aud Design och dom små ursöta fötterna på ena tagen är från Pysselmyran, John Blund är färglagd med Promarkers och Prismapennor.



Dagens utmaning var att rota i gömmorna.....använda saker som man haft i minst 6 månader. Här har jag använt mig av en stämpel från Stampin´up bandet är ett evighetsband som tydligen aldrig tar slut *fniss* och Primablommorna och bradsen har jag haft länge lääääänge :-) Blev ett väldigt enkelt och stilrent kort, kanske inte så mycket "jag" mer än att där är hästar på det....bor ju på en hästgård så hästar är en del av mig :-)



Så nu tar jag semster från KiF...är till baka om nga veckor, nu ska jag försöka öka tempot på julkortstillverkningen *hahaha*

Nya kort kommer inom kort *hahah* ( den var riktigt fyndig den ;-) )

So long, luftballong!

Kommentarer
Postat av: Eskilkarine

Hope you enjoyed your visit.

2010-04-15 @ 15:38:16
URL: http://eskilkarine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0