I´m back!!!!!!

Nu är jag tillbaka i bloggvärlden igen *hihi* Har suttit här och väntat på det där j....a mailet man skulle få när bloggen väl var flyttad och jag tyckte det tog en j....a tid rent ut sagt..... Jag mailade min kort-kompis Monica och frågade henne och då sa hon att jag skulle logga in osv osv....jag loggade in via deras hemsida och nu fick jag ett mail om att den var flyttad.

TÄNK....jag har väntat en hel vecka på min blogg, jag har ju varit helt "blogg-sjuk" *hahaha*

Har en del kort att visa upp men det hinner jag inte just nu då jag måste laga mat men jag kan iaf tala om att det är stor Midsommarcrop på Svensk Scrapbooking och där måsta jag ju bara vara med :-)

Har nu även glädjen att kunna berätta att jag har 8 veckors ledighet framför mig....slutade jobba igår då eleverna slutade, härligt jobb!!!!!!!

Nu måste jag sätta fart...fotbollen börjar ju snart *gulp* och då ska vi ju äta.....

See you later alligator! *fniss*

Kommentarer
Postat av: Linnéa

fotbollen gick ju nt så bra:/ men nu ska man nt deppa över de för nu väntar ett långt o härligt sommarlov:D

2008-06-14 @ 20:07:04
Postat av: Eva F

Jag har verkligen saknat nytt i din blogg. Ser fram emot dina nya alster här i bloggen.

Usch så trist med fotbollen när det bara vara en ynka minut kvar..................

Ha en skön sommar, vi rings.

Kram Eva

2008-06-14 @ 21:11:59
URL: http://evafre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0