Lite nya kort....

Förra helgen så hade Scrapaddicted ställt till med webmara i dagarna tre :-) Givetvis så hängde jag på nga utmaningar och hade gärna gjort fler om vädret varit sämre...kändes inte så bra att sitta inne i 3 dagar när det var 28 grader ute. Det var jätteroliga utmaningar och jag fick verkligen utmana mig själv för att få ihopa bidragen som blev 4 st totalt.

Här skulla man använda sig av temat Frukt och Bär:

Nästa utmaning som jag hoppade på var Faux Tree....man skulle göra eget trä...???? Jag gjorde en ram.....det var rätt klurigt men jag blev rätt nöjd med träet iaf, resten kan diskuteras iaf fjärilen som blev riktigt "fel".....



På nästa kort eller LO skulle man använda orden "snart sommarlov" eller "snart semester".....



Här var det en skiss som skulle följas:



Skrev nog för en tid sedan om att jag skickat in ett kort till en tävling....Jag skickade in till Stämpelgårdens skisstävling men hade inte en chans där.....var jättemånga fina kort som skickats in men här kan ni se mitt lilla bidrag:



Gjorde ett "grattis-kort" till en mycket god vän och som dessutom gillar hästar :-) Har maskat ihopa  3 st Magnolia-stämplar till ett motiv och hästen är målad i nästan samma färg som hennes egen häst har *ler*

Nu ska jag knyta mig för imorgon kl 10.00 så börjar bingon på Svensk Scrapbooking igen......har suttit hela kvällen och spelat men har inte vunnit men gud så kul det varit...har fått gjort 2½ kort till croppen.....kan ju avslöja att det jag hållt på med nu den senaste timmen var nästan så "pestigt" så jag ångrade mig att jag hoppade på min egen idé *hahaha*

Ska visa min bingobricka imorgon samt mina färdiga alster..Sussa gott, för det ska jag iaf :-)





Kommentarer
Postat av: Eva F

Ingela, du är som vanligt helt otrolig med dina kort.

Så fina de är.

Kram Eva

2008-06-15 @ 09:10:05
URL: http://evafre.blogg.se/
Postat av: ciiccii

Vilka otroligt fina kort. Det översta blev nog min favorit eller det med myrorna eller...

2008-06-16 @ 22:19:27
URL: http://ciicciiha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0